Praca

Oferty pracy w Biurze Rachunkowym Interlex

Warszawa Wawer, ul. Derkaczy 34A

Stanowisko: asystent, obsługa sekretariatu
(oferta już nieaktualna)

Wymagania:
– wykształcenie co najmniej średnie
– sumienne i rzetelne podejście do powierzanych zadań
– znajomość obsługi podstawowych urządzeń biurowych (komputera, drukarki, kserokopiarki, skanera, faxu)
– znajomość podstawowych programów biurowych
Uwaga! Mile widziane, wykształcenie ekonomiczne, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku poparte referencjami, umiejętność  dobrej organizacji w wykonywaniu zadań i pracy pod presją czasu, znajomość języka angielskiego w stopniu zapewniającym komunikatywność.

Główne obowiązki:
– prowadzenie rozmów telefonicznych z Klientami, umawianie spotkań i terminów
– zarządzanie korespondencją tradycyjną i elektroniczną
– załatwianie drobnych spraw związanych z funkcjonowaniem i reprezentacją firmy

Stanowisko: księgowa (samodzielne stanowisko)
(oferta już nieaktualna)

Wymagania:
– wyższe ekonomiczne wykształcenie
– znajomość prawa podatkowego w zakresie obowiązków
– doświadczenie zawodowe udokumentowane co najmniej dwuletnim stażem  na samodzielnym stanowisku
– znajomość i biegłe posługiwanie się przynajmniej jednym programem księgowym i programami biurowymi
– biegła znajomość programu Płatnik
– umiejętność radzenia sobie ze stresem w przypadku pracy pod presją czasu
– dyspozycyjność
– dobra organizacja pracy
– komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej
Główne obowiązki:
– samodzielne prowadzenie stosownych ksiąg, handlowych lub przychodów i rozchodów
– sporządzanie odpowiednich deklaracji podatkowych
– prowadzenie ewidencji środków trwałych
– rozliczanie wynagrodzeń i składek na ubezpieczenia społeczne
– stała współpraca i kontakt z Klientami w zakresie świadczonych usług księgowych
Stanowisko: asystent (pomoc samodzielnej księgowej)
(oferta już nieaktualna)

Wymagania:
– wykształcenie co najmniej średnie ekonomiczne lub z dziedzin pokrewnych
– podstawowa znajomość zasad księgowania i rozliczania wynagrodzeń
– dyspozycyjność
– komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
– umiejętność radzenia sobie ze stresem w czasie pracy pod presją czasu
– znajomość obsługi podstawowych urządzeń biurowych
– zainteresowanie stałym doskonaleniem w zakresie wiedzy merytorycznej, czyli rachunkowości, rozliczania podatków i wynagrodzeń

Stanowisko: specjalista do spraw kadrowo-płacowych
(oferta już nieaktualna)

Wymagania:
– wykształcenie wyższe
– minimum rok stażu na podobnym stanowisku
– umiejętność rozliczania wynagrodzeń i naliczania składek na ubezpieczenia społeczne
– biegła znajomość programu Płatnik
– znajomość przepisów o ubezpieczeniach społecznych, Kodeksu Pracy oraz zasad prowadzenia dokumentacji kadrowo-płacowej
– dyspozycyjność
– komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej
– zdolność radzenia sobie ze stresem w przypadku pracy pod presją czasu

Osoby zainteresowane aktualnymi ofertami pracy w naszym biurze rachunkowym prosimy o przesyłanie CV wraz z oświadczeniem o zgodzie na przetwarzanie przez  Biuro Rachunkowe  Interlex  Warszawa Wawer, ul. Derkaczy 34A przesłanych danych osobowych do celów rekrutacji kadry pracowniczej.  Korespondencję zatytułowaną „praca na stanowisku …… (wstawić stanowisko zgodnie z opisem na stronie)” prosimy wysyłać pod adres:

biuro@interlex.com.pl

Uwaga!
Zastrzegamy sobie prawo do odpowiadania jedynie na wytypowane przez nas oferty.